Saturday, April 24, 2004

Keje..keje..keje....

Aiyaaa!!Banyak keje betol ari nie. Datang opis pagi-pagi lagi bos dah panggil. Dia suruh aku buat animation yang lain untuk gambar yang captured ari tue. Dia bagi contoh animation yang die nak. Toing!!!Aku dah try a whole day ari nie, tapi xmenjadi. Macam mana nak buat nie...minggu depan report kena antar, tapi satu benda pun tak start lagi tulis. Pastuh ditambah dgn bos aku suwuh betulkan contents dalam E-Learning tuw...susahlah cenggini...nak tanak aku kena siapkan jugak report tue dalam minggu nie coz next week kena antar report dan present project internship nie. Aku rasa makin aku nak abis praktikal, makin banyak menda yg bos aku suruh betulkan....tensen sungguh aku.....fenin...fenin...fenin...


Ari nie sempat jugak aku donlod lagu 'come clean' by Hilary Duff. Hehehe..dalam keserabutan aku buat keje, sempat lagi aku donlod lagu...gunakan kesempatan yang ada utk donlod lagu-lagu kegemaran ramai. 'Took for granted everything we had it'....betul tak...Pastu time lunch hour, kitaorang sempat curik-curik nonton dvd kat tempat keje..kuikuikui..citer nippon tajuk 'battle royale'. citer suspense thriller..tak sempat tengok sampai abish sebab tetiba bos masuk..gabra kejap semua...nasik baik sempat cover. Ari tue hampir nak terkantoi masa tgh tengok citer 'gothika'. Rasa macam nak kena heart attack ajer masa bos masuk. Nasib baik tak pengsan..kalo pengsan pun takpe sebab spital ada kat bangunan sebelah ajer...hehehe..


Kat sini aku post lirik lagu 'only time' by Enya. I just love this song. I think this song does or could have.For me it helps me out when I'm sad. It's comforting. I may feel lost and unsure of who I am, where I come from, where I belong, etc [some things I really struggle with], but life isn't worth giving up yet, some things just take TIME and only time will give me answers and in the end I am optimistic enough to think everything will be okay. You will never know what the future holds until it is your past. Time is the greatest test of all challenges and this song simple points out that in time.

Only Time

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time
And who can say
if your love grows
as your heart chose
- only time
Who can say
why your heart sighs
as your love flies
- only time
And who can say
why your heart cries
when your love dies
- only time

Who can say
when the roads meet
that love might be
in your heart
And who can say
when the day sleeps
if the night keeps
all your heart

Night keeps all your heart

Who can say
if your love grows
as your heart chose
- only time
And who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Who knows - only time
Who knows - only time

---->Ganbatte!!Ganbatte!!
Comments: Post a Comment