Friday, March 21, 2008

Rasa teramat lama tak update blog. Merajuk? Hehe, mana mungkin. Lagipun apa sebab aku perlu merajuk dari menulis di blog. Kalaulah kat umah aku ada Internet dan sebiji laptop, konpem tiap-tiap hari aku update di blog walaupun sekadar catatan harian.


Rabu lepas aku dapat sms dr seorang kawan aku masa kat skolah yang dia dah selamat deliver baby gal. Then x lama lepas tu henfon aku berbunyi lagi. Kali ni one of my bestfren (sometimes I get myself confused whether she is my bestfren or not) has just deliver baby gal oso. What a surprised. Within a few minutes, I got a good news from my frenz. Hurm, I was hepi for them. Really hepi because for me, if someone has a child, it means that she/he has reached a point where life is complete. Having a family. Surrounded by a lovely people. Hidup penuh kasih sayang. Mengasihi dan di kasihi. What a wonderful life they had!


Yesterday, I got a news that one of my best boyfriend has get married. What get me really upset was, he never mentioned or invited me to his wedding reception. Aku tau pun dari salah seorang kawan aku pegi wedding dia. Hurm... of coz aku kecewa. Ntahle, sekarang aku banyak kecewa pasal persahabatan. Paling sakit hati bila kawan baik menjauhkan diri dari kita..wihtout explaination. Sedih...
Comments: Post a Comment